آموزش تعمیرات موبایل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 187
:: بازدید ماه : 2184
:: بازدید سال : 18871
:: بازدید کلی : 92569

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

آموزش تعمیرات موبایل
سه شنبه 10 بهمن 1402 ساعت 19:38 | بازدید : 72 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )
آموزش تعمیرات موبایل اندروید و آیفون
 

راز تعمیر هر گوشی هوشمند جداسازی و مونتاژ گوشی است. اگر یاد بگیرید چگونه قطعات یک گوشی هوشمند را جداسازی و جمع کنید، به راحتی می توانید بیشتر تعمیرات موبایل های اندروید و آیفون را انجام دهید.

در دوره آموزش تعمیرات گوشی آیفون فن آموزان تمامی جزئیات و فوت و فن های جداسازی و مونتاژ، تمامی نکات مربوط به تعمیرات نرم افزار و سخت افزار موبایل های اندروید و ios و نیز ابزار های لازم برای انجام تعمیرات با تمرکز بر تمرین عملی کارآموز یاد داده می شود.

شرکت در دوره تعمیر موبایل یکی از بهترین روش ها برای اشتغال سریع و یادگیری مهارت های مورد نظر در زمانی کوتاه می باشد. افراد می توانند در این دوره های آموزشی مباحث مختلف را به صورت تئوری و عملی فرا گرفته و در نهایت در صورتی که کلاس ها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند، جذب بازار کار گردند.

 

دوره تعمیرات موبایل مناسب چه کسانی هست؟

دوره های پیشرفته آموزش تعمیرات موبایل در تهران برای دانشجویان و متخصصانی که می خواهند در زمینه سرویس دهی گوشی فعالیت کنند، برگزار می شود. این دوره شامل تعمیرات همه برندهای عمده تلفن های همراه است. دوره آموزش تعمیرات موبایل تمام مهارت های مورد نیاز برای تعمیر و سرویس دهی انواع گوشی های اندورید و ios را پوشش می دهد.

آموزش در فن آموزان از اصول آغاز می شود و تا عیب یابی پیشرفته خطاهای سخت افزاری و نرم افزاری ادامه دارد. پس از گذراندن دوره آموزش تعمیر موبایل ، کارآموز می تواند به راحتی در تعمیر و سرویس دهی انواع گوشی های موبایل فعالیت کند.

هر شخصی که می خواهد در تعمیرات موبایل حرفه ای شود می تواند به این دوره تعمیر موبایل بپیوندد. همچنین صاحبان مغازه های تلفن همراه ، صاحبان مشاغل خدمات تعمیر رایانه و لپ تاپ می توانند دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل را به عنوان منبع درآمد اضافی شرکت کنند.

دانشجویان رشته های مهندسی می توانند تعمیر موبایل را در موسسه ما بیاموزند تا الکترونیک و ارتباطات از راه دور را به روشی بهتر درک کنند زیرا تلفن های همراه پیشرفته ترین ابزارهای الکترونیکی امروز هستند.

ما نه تنها تکنسین تعمیرات موبایل آموزش می دهیم ، بلکه پشتیبانی و راهنمایی فنی را برای کلیه کارآموزان جهت ورود به بازار کار ارائه می دهیم.

جای تعجب نیست که فن آموزان بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران محسوب می شود. کارآموزان از سراسر ایران برای دریافت بهترین آموزش تکنسین تعمیر گوشی های همراه به اینجا می پیوندند. ما همچنین برای تقدیر از انتخاب شما ، به کارآموزان شرکت کننده از شهرهای مختلف خوابگاه ارائه می دهیم

تعمیر ات موبایل یک دوره کوتاه مدت است و هر کسی که به آن ملحق شود می تواند در کوتاه مدت به بازار کار این حرفه بپیوندد. بازار اشتغال صنعت تعمیر موبایل تقاضای و درآمد بالایی دارد. از این رو هر کسی که بخواهد شغلی با درآمد بالا داشته باشد ، می تواند به این دوره آموزش تعمیرات موبایل بپیوندد و پس از اتمام دوره آموزش تکنسین تعمیر تلفن همراه درآمد خود را تضمین کند.

کارآموزانی که علاقه ای به ادامه تحصیل ندارند ، می توانند برای انجام یک کار سریع و روشن به ما بپیوندند. تحصیلات ، سابقه الکترونیک یا تجربه قبلی برای پیوستن به دوره آموزش تعمیرات موبایل لازم نیست.

مقدمه ای بر معماری شبکه تلفن همراه ، تکنیک های پخش و تلفیق تلفن همراه ، روش های لحیم کاری و بی نظمی قطعات SMD و micro BGA ، لوازم الکترونیکی اساسی مربوط به تعمیر تلفن همراه ، آشنایی با ساختار سخت افزار تلفن همراه ، فرآیند Power Up و مدیریت برق ، معرفی صفحه نمایش سیستم ، مدیریت RF ، فرایند شارژ ، مدیریت سیستم صوتی ، فرایند هسته دیجیتال ، جلسه عملی سخت افزار تلفن همراه و عیب یابی و خیلی بیشتر در این دوره آموزش داده می شود.

دانشجویان ، متخصصان ، افرادی که می خواهند کسب و کار خودشان را داشته باشند ، صاحبان فروشگاه های موبایل ، دانشجویانی که نمی خواهند بیشتر تحصیل کنند ، افرادی که می خواهند شغل خود را تغییر دهند ، افرادی که می خواهند یک شغل پر درآمد دوم داشته باشند و هر کسی که علاقمند به تعمیر تلفن های هوشمند و یا یادگیری یک مهارت جدید هستند ، می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

نحوه برگزاری کلاس تعمیرات موبایل به چه صورت هست؟(آموزش تعمیرات موبایل مجتمع فنی تهران)

  • شیوه برگزاری کلاس موبایل به صورت ترکیب آموزش تئوری و عملی می باشد که زمان برگزاری کلاس به طور عمده در کارگاه عملی سپری می شود.
  • اساتید کلاس آموزش تعمیرات موبایل در طول دوره سعی می کنند تمامی مباحث کاربردی در بازار کار را از صفر تا صد به کارآموز آموزش داده به طوری باشد که کارآموزان بعد از دوره بتوانند وارد بازار کار شوند.
  • زمان برگزاری کلاس ها طوری برنامه ریزی شده اند که منعطف بوده و همه افراد متقاضی یادگیری تعمیرات موبایل بتوانند نسبت به شرایط خاص خود در این کلاس ها شرکت کنند. ساعت برگزاری کلاس ها در شیف صبح ، ظهر، کلاس های ویژه شاغلین که در بعد از ظهر و روز های پنج شنبه برگزار می شوند، برنامه ریزی شده اند. به علاوه کلاس های آنلاین و مجازی برای کسانی که مسافت دوری دارند و یا به هر دلیلی امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند، تدارک دیده شده است.
  • در تدوین دوره سعی شده تا همه رده های سنی بالای 12 سال بتوانند در کلاس شرکت کنند.
  • برای افرادی که امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند یا محل زندگی آن ها از شهر تهران دور هست، کلاس های آنلاین و مجازی اختصاص داده شده است. این کلاس ها همه مزایای کلاس های حضوری را دارند و علاوه بر اینکه سرفصل های دوره حضوری به صورت کامل در دوره آنلاین نیز ارائه می شود، بهره مندی از پشتیبانی نامحدود اساتید دوره، امکان پرسش و پاسخ داخل گروه ها، ارتباط با کارآموزان دیگر و امکان استفاده از تجربیات یکدیگر و ارائه مدرک فنی و حرفه ای به شرکت کنندگان در دوره آنلاین نیز مهیا می باشد. به علاوه افراد علاقه مند به یادگیری تعمیرات موبایل می توانند با شرکت در کلاس های مجازی از تلف شدن زمان و هزینه خود در مسیر های پر ترافیک شهر تهران جلوگیری کنند.

در نهایت اگر پس از شرکت در کلاس های مجازی، به هر دلیلی تصمیم به شرکت در کلاس حضوری داشته باشید می توانید با پرداخت ما به تفاوت شهریه کلاس ها، در کلاس های حضوری عملی هم شرکت کنید.

  • برای شرکت در این دوره نیاز به کارت پایان خدمت ندارید.
  • تمامی اساتید با حساسیت انتخاب شده اند و دارای سابقه کار چندین ساله در بازار کار تعمیرات موبایل هستند و تخصص کافی در بیان مطالب این دوره دارند. به علاوه می توانید از تجربه چندین ساله اساتید برای شروع کسب و کار خود بهره مند شوید. در این دوره سعی شده است تا جای ممکن از شاخ و برگ های تئوری کاسته شود و 80 درصد تمرکز دوره روی کار عملی و فوت و فن های عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب مورد استفاده در بازار می باشد.

نحوه دسترسی به آموزشگاه

آموزشگاه فن آموزان با چندین شعبه در قلب تهران و مرکز شهر واقع شده است و دسترسی با وسایل نقلیه عمومی از جمله قطار شهری، بی آر تی ،اتوبوس های شهری و تاکسی به راحتی میسر است. هم چنین به دلیل وجود پارکینگ های عمومی و خصوصی نزدیک به محل آموزشگاه تردد با وسیله نقیله شخصی به راحتی امکان پذیر است.

کارآموزانی که از سایر شهرستان ها در این کلاس شرکت می کنند می توانند از ترمینال های غرب، شرق و جنوب شهر با خط مترو و بی آر تی به آموزشگاه دسترسی داشته باشند. هم چنین با توجه به وسعت شهر تهران و محل آموزشگاه، خوابگاه های متنوع با هزینه های مناسب در اطراف آموزشگاه برای اقامت وجود دارد و مشاورین آموزشگاه راهنمایی های لازم را برای انتخاب محل مناسب اسکان در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

با توجه به این که برنامه های کلاسی آموزشگاه به صورت منعطف برنامه ریزی شده اند، کارآموزانی که از شهر های دور و نزدیک در دوره حضوری شرکت می کنند می توانند با شرکت در کلاس های فشرده، طول دوره آموزشی را کاهش داده و در سریع ترین زمان ممکن به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوند.

مزایای دوره تعمیر موبایل

اگر به این رشته علاقمند هستید بهتر است هر سریع تر تصمیم خود را قطعی کنید. به علت استفاده زیاد و پیشرفت هر روز دستگاه های تلفن همراه و تنوع برند ها و مدل های گوشی های هوشمند، نیاز به تعمیرات آن ها امری اجتناب ناپذیر محسوب می شود. به علاوه با توجه به تفاوت گسترده هزینه تعمیر نسبت به خرید گوشی جدید، بازار کار خوبی در انتظار شما هست. این شغل را بصورت جدی شروع کنید و با گذراندن یک دوره آموزش جامع و عملی و هم چنین اخذ مدرک بین المللی فنی و حرفه ای شغل خودتان را راه اندازی کنید. این شغل می تواند در آینده درآمد خوبی را برای شما داشته باشد و می توانید از مزایای یک شغل مستقل به صورت کامل بهره مند شوید.

ارائه مدرک فنی و حرفه ای تعمیر موبایل

بعد از اتمام دوره یک گواهینامه داخلی برای شما بصورت اینترنتی صادر می شود که از قسمت استعلام مدرک در سایت قابل مشاهده و دریافت است. همچنین آموزشگاه تعمیرات موبایل فن آموزان در پایان دوره، افراد را برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای تعمیر گوشی و موبایل معرفی نموده و در صورت کسب نمره قبولی مدرک معتبر فنی و حرفه ای برای آنها صادر می گردد.

هم چنین مدرک فنی حرفه ای دوره که به کارآموزان اعطا می شود. این مدرک می تواند در داخل و خارج از کشور برای این افراد مزایای زیادی را به همراه داشته باشد و دارای اعتبار بین المللی هست. با این مدرک راه اندازی کسب و کار، گرفتن جواز و امکان مهاجرت به کشورهای دیگر توسط این مدرک و همچنین استخدام در شرکت های مختلف در داخل کشور امکان پذیر می باشد.

آموزش تعمیرات موبایل در تهران

از دغدغه های فراگیری که امروزه بین همه مردم جهان وجود دارد، مشکل خرابی و تعمیر موبایل است. در ایران، در چند سال اخیر، بعلت قیمت های بسیار بالای گوشی های موبایل، تعمیرات رونق بیشتری پیدا کرده است. اگرچه هیچ آمار و ارقام جدی وجود ندارد ، اما تعجب آور نیست که هر ماه تعداد زیادی تلفن همراه خراب می شوند.

کلاس آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه فن آموزان به صورت حضوری در تهران برگزار می شود. محل آموزشگاه در مرکز تهران و با دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی مانند قطار شهری، بی آر تی، اتوبوس و تاکسی قرار داشته و علاقه مندان به حضور در این کلاس که در شهر تهران سکونت ندارند، می توانند با اقامت در خوابگاه های نزدیک به محل آموزشگاه با امکانات مناسب استفاده نمایند. به علاوه آموزش تعمیرات موبایل در شعب کرج و اصفهان آماده خدمت رسانی به علاقه مندان می باشد.

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

شما برای اینکه در حوزه تعمیرات موبایل حرفه ای شوید و بتوانید بازار کار را دست تان بگیرید، باید به دنبال آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل باشید. این اموزش شامل بخش های تعمیرات سخت افزار، نرم افزار، گوشی های لمسی و معمولی، گوشی های اندروید، گوشی های آیفون و … می شود و هر آنچه که باید در این باره بدانید به شما یاد داده می شود. علاوه بر این، تمامی مشکلاتی که امکان دارد برای یک گوشی موبایل اتفاق بیفتد نیز برای شما توضیح داده می شود و راه حل های برطرف کردنشان نیز به صورت عملی توضیح داده می شود.

این مشکلات شامل موارد زیر می باشد:

  • روشن نشدن گوشی
  • شارژ نکردن
  • خراب شدن ال سی دی
  • داغ شدن بیش از حد موبایل
  • هنگ کردن گوشی
  • و …

در فن آموزان هدف آموزش صفر تا صد تعمیر موبایل می باشد که شامل دو بخش دوره آموزش نرم افزار موبایل و دوره آموزش سخت افزار موبایل می شود. بعد از اتمام دوره دانشجویان قادر به ورود به بازار کار هستند و به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل می شوند. غیر ممکن است در این دوره شرکت کنید ولی نتوانید مشکلات موبایل را با تسلط کامل برطرف کنید.

آموزش تعمیرات نرم فزار موبایل

تعمیرات و عیب یابی نرم افزار موبایل (از جمله باز کردن قفل ها و محدودیت های پایه شبکه) و درک تفاوت سیستم عامل در انواع مختلف دستگاه های تلفن همراه (iOS ، Android ، روت کردن) کدهای MMI / USSD – اهمیت این کدها و نحوه کاربرد آنها در تعمیر موبایل یا شرایط اضطراری از جمله مباحث این بخش است.

دوره تعمیرات نرم افزار موبایل، از دوره های تخصصی مربوط به موبایل است. در واقع تعمیرات موبایل به دو روش تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود.

در روش نرم افزاری مباحثی در رابطه با فلش کردن گوشی های مختلف، نحوه بک آپ گرفتن از گوشی، رفع مشکلات بوت و لوگوی گوشی ها، آنلاک کردن شبکه، ساخت اپل آی دی در گوشی های آیفون، شناخت فایل های نرم افزاری، ریکاوری گوشی برای برگرداندن اطلاعات پاک شده و … به کارآموزان و علاقه مندان آموزش داده می شود.

سرفصل های آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل

همیشه مصرف کنندگان بابت خرابی شدید گوشی های تلفن همراه خود به تعمیرکاران موبایل مراجعه نمی کنند. خیلی از مواقع افراد با مشکلی به ظاهر ساده به تجربه و مهارت یک تعمیرکار مجرب احتیاج پیدا خواهند کرد.

مشکلاتی نظیر فراموشی رمز و پسورد گوشی تلفن همراه که مشکلی به ظاهر ساده ولی دردسرساز است یا مشکلاتی نظیر نحوه نصب و استفاده از اپلیکیشن ها در تلفن گوشی های اپل با سیستم عامل ios.

بنابراین یک تعمیر کار خوب باید با تمامی زیر و بم های فنی موبایل ها آشنا باشد.

با این حال بازاری ها برخی از تعمیرکاران را در تعمیر و نصب نرم افزارهای اپل ماهرتر از دیگران می دانند و برخی از متخصصین را برای سایرگوشی های اندرویدی پیشنهاد می کنند.

ولی یک تعمیرکار مجرب موبایل باید با تمامی نرم افزارهای موبایل اعم از اندروید و غیر اندروید آشنا باشد. حتی ممکن است که فردی با مشکل گم شدن گوشی به شما مراجعه کند و از طریق حساب جیمیل فعال در گوشی اش به دنبال اطلاعاتی از گوشی مفقود شده اش باشد.

فناوری امروزه راه حل بسیاری از مشکلات را برای مشتریان فراهم نموده است. تنها باید با صبر و حوصله تمامی آن ها را آموخت و به کار گرفت.

آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل

با گسترش استفاده از گوشی های پیشرفته و هوشمند به صورت طبیعی نیاز به حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل بیشتر می شود.

در این دوره آموزش تعمیر تلفن همراه ، درک کاملی از سخت افزارهای مختلفی که دستگاه تلفن همراه را تشکیل می دهند ( آیفون ، سامسونگ ، نوکیا و … ) خواهید داشت و دانش پیشرفته لازم در مورد چگونگی جداکردن و مونتاژ قطعات سخت افزار دستگاه ، عیب یابی انواع مختلف دستگاه های تلفن همراه (اپل ، سامسونگ و سایر برندهای گوشی های همراه) برای ارزیابی اینکه چه نقصی ممکن است داشته باشد تا بتوان آن را ترمیم کرد، بدست خواهید آورد.

نحوه استفاده از انواع مختلف تجهیزات و ابزارها برای انجام صحیح تعمیر انواع دستگاه های تلفن همراه شامل مونتاژ انواع گوشی ها ، شناسایی و آزمایش قطعات گوشی ، مطالعه مادربرد و اجزای سازنده آن، کار روی تراشه های مختلف PCB، نحوه استفاده از مولتی متر ، لحیم کاری (برای پل زدن مسیرهای شکسته) ، جایگزینی تراشه ها و قطعات، جایگزینی درگاه های شارژ ، اتصالات ، سوئیچ ها ، رفع تلفن های همراه آسیب دیده از آب و خیلی بیشتر ….

تعویض ال سی دی و تاچ، تعویض باتری، تعویض بلندگو و بسیاری از موارد دیگر این چنینی همگی مشکلات رایج تعمیرات موبایل هستند که یک تعمیرکار ممکن است در طول روز بارها با آن مواجه شود.

مهمترین سرفصل های آموزشی این دوره به آشنایی شما با مفاهیم ابتدایی الکترونیک بر می گردد. برداشتن هارد در گوشی های مختلف یا نصب و برداشتن تاچ و ال سی دی در موبایل ها از مهمترین تقاضاهای مصرف کنندگان در مراجعه به تعمیرکنندگان محسوب می شود.

بسیاری از موارد پیش می آید که مشتری با مشکل آب خوردگی موبایل به تعمیرکار تخصصی مراجعه کرده و از خاموش شدن گوشی شکایت می کند.

یا آنکه در اثر ضربه تاچ و ال سی دی شکسته است و مصرف کننده دیگر قادر به کار با گوشی نیست. مشکلاتی که کم و بیش برای همه مصرف کنندگان پیش می آید. از دیگر سرفصل های مهم مورد نیاز آموزش سخت افزاری در تعمیرات تخصصی موبایل می توان به رفع معایبی مانند مشکلات پخش صدای موبایل یا عدم شارژ صحیح موبایل اشاره کرد.

هر کدام از این مسائل مطرح شده در آموزشگاه های تخصصی تعمیرات موبایل به طور جداگانه ساعت ها نیازمند آموزش است. آموزشهایی که افراد از طریق کار با موبایل های آزمایشی خواهند آموخت.

اما تعمیرات سخت افزاری موبایل تنها تقاضای بازار کار تعمیر موبایل نیست. بخش بزرگتری از مراجعات مشتریان به مغازه داران و تعمیرکاران موبایل مربوط به مشکلات نرم افزاری می شود.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی موبایل

شناخت قطعات برد گوشی های موبایل و دانستن نحوه عملکرد آنها در تعمیر گوشی های همراه بسیار مفید و کاربردی می باشد. برد تلفن همراه مانند سایر قطعات الکترونیکی از قطعات SMD ساخته شده است.

این نوع قطعات پیشرفته و انواع جدیدی از اجزای DIP هستند. دانستن اجزای خازن ها ، دیودها و ترانزیستورها می تواند نقش مهمی در موفقیت تعمیر داشته باشد.

آی سی ها یا مدارهای مجتمع مهمترین اجزای موجود در برد گوشی های موبایل هستند که بیشترین کار را روی برد تلفن انجام می دهند. این مدارهای مجتمع (IC) از ترانزیستورهای بسیار کوچک ساخته شده اند.
یادگیری شناخت SMD و IC در برد می تواند در تعمیر حرفه ای برد موبایل بسیار کمک کند ، زیرا این قطعات به یکدیگر متصل هستند و اگر نقصی در برد وجود داشته باشد ، باید ارتباط این قطعات را دنبال و تعمیر کنیم.

آموزش عیب یابی قطعات موبایل

تلفن های همراه از نظر قطعات ساختار یکسانی دارند و اگر بتوانیم ساختار یک برد موبایل را توضیح دهیم ، می توان تعمیر انواع برد ها یاد گرفت.

پس از شناخت قطعات برد ، باید ارتباط بین آنها را بدانیم. گام بعدی یادگیری بلوک دیاگرام برد موبایل است که به آموزش تعمیرات موبایل کمک بسیاری می کند. این بلوک نحوه قرار دادن قطعات روی برد را نشان می دهد.

برای درک و دانش بهتر ، می توانید یک بلوک دیاگرام تهیه کنید و مسیریابی قطعات برد را فرا بگیرید.

تعمیرکاران موبایل که در نمایندگی ها و شرکت ها کار می کنند می توانند به راحتی از روی بلوک دیاگرام مشکلات را شناسایی و برطرف کنند. دیاگرام بیشتر بردها در بازار ایران موجود است ، اما ممکن است دیاگرام گوشی های جدید با کمی تأخیر وارد بازار ایران شوند.

ابزار تعمیرات موبایل

ابزار کار جزء مهم ترین موارد در راه اندازی یک شغل می باشد و بدون وجود آنها کاری از دست فرد بر نمی آید. در شغل تعمیرات موبایل نیز نیاز به در نظر گرفتن سرمایه ای حداقل 20 میلیون تومانی برای خرید وسایل ضروری می باشد.

این دستگاه ها شامل دستگاه هیتر بلور، هویه، منبع تغذیه، ست پیچ گوشتی، پایه نگهدارنده گوشی، پنس، مولتی متر، دستگاه اولتراسونیک، دستگاه لوپ، نقشه مادربورد و دستگاه و … می باشند.

می توان برخی از ابزار ضروری را در ابتدای راه اندازی کار تهیه کرد و برخی دیگر را پس از این که کسب و کارتان کمی رونق گرفت با استفاده از سود دریافتی خریداری نمود.

بازار کار تعمیرات موبایل چگونه است؟

تعمیرات موبایل یکی از پرکاربرد ترین رشته های فنی در بازار فعلی ایران است. در ایران با توجه به قیمت بالای تلفن همراه، تعمیرات تخصصی این رشته بسیار محبوب شده است.

روزانه بسیاری از نوجوانان و جوانان برای به دست آوردن مهارت تعمیر موبایل راهی آموزشگاه های معتبر سطح شهر می شوند و سعی می کنند که دانش نظری و عملی خود در رشته تعمیرات موبایل را کامل تر نمایند.

عده ای از جوانان با تکمیل این دانش و مهارت جذب بازار کار گسترده تعمیرات گوشی های تلفن همراه می شوند و بخش دیگری ترجیح می دهند که به طور مستقل با اجاره یا خرید یک مغازه کارشان را آغاز نمایند.

هر چقدر که تعمیرات موبایل تخصصی تر صورت پذیرد، موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل محتمل تر خواهد بود. به عبارتی اگر زیر بنای دانش کامل نباشد، نمی توان به موفقیت در بازار کار تعمیر موبایل امیدوار بود.

تعمیرکار موبایل به عنوان یک حرفه پرطرفدار و درآمدزا بین عموم مردم شناخته می شود. با توجه به گسترش رو به رشد این ابزار ضروری در زندگی و افزایش نیازها و خدمات مرتبط با این وسیله، می توان گفت بازار کار بسیار خوبی برای این وسیله کاربردی کوچک و ظریف پیش بینی می شود. در ادامه مطلب به جزییات راه اندازی این شغل محبوب می پردازیم.

برای ورود به بازار کار تعمیر موبایل چه توانایی هایی لازم است؟

تنها چیزی که برای راه اندازی شغل سودآور تعمیر تلفن های همراه نیاز دارید ، داشتن ابزارها ، مهارت ها و یک ذهنیت علاقمند به یادگیری در مورد دستگاه های تلفن همراه می باشد. تعمیرات تلفن همراه شغل پرسودی است که بدون سرمایه زیاد می توانید آن را شروع کنید.

وارد شدن به شغل تعمیرات موبایل در درجه اول نیازمند علاقه و انگیزه در این کار می باشد. ممکن است سختی ها و چالش هایی در شغل تعمیرات موبایل وجود داشته باشد و کسی که تمایل به ورود به این حرفه را دارد باید آنها را پذیرفته و در جهت پیشرفت شغلی خود تلاش نماید.

در دوره آموزش تعمیر گوشی و موبایل در این آموزشگاه توامندیهای لازم برای ورود به این حرفه بصورت کامل یاد داده می شود. مطالب مفیدی از قبیل اموزش مقدماتی الکترونیک پایه، آموزش کامل نرم افزارهای آنتی ویروس گوشی موبایل ، آموزش روش Back Up گرفتن از گوشی موبایل، آموزش روش FLASH، BOX کردن، آموزش نحوه یافتن رمز گوشی تلفن همراه، آموزش Restore کردن موبایل بدون از دست دادن اطلاعات گوشی تلفن همراه، آموزش نصب اندروید و ios، آموزش بررسی قطعات موبایل ، آموزش کار با منبع تغذیه تلفن همراه، آموزش نحوه خواندن نقشه های برد موبایل، آموزش نحوه شابلون زنی، آموزش چگونگی تعویض هارد گوشی تلفن همراه، آموزش تعویض دوربین گوشی های تلفن همراه، نحوه عیب یابی مشکلات مربوط به بلوتوث و … ارائه می گردد.

در کارگاه های عملی که در آموزشگاه تعمیرات موبایل وجود دارد دستگاه های موبایل مختلفی در اختیار هر کارآموز قرار داده می شود و تحت نظر اساتید دوره نحوه عیب یابی و تعمیرات آنها آموزش داده خواهد شد.





:: برچسب‌ها: آموزش تعمیرات موبایل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: